Elif2302 Merhaba güzel anneler.İkizlerim için aktivite masası almak istiyorum.Yeni destek alarak ayakta durmaya başladılar.Kullanışlı oluyor mu?Önerilerniz hangi marka ?
Sarelinaaa Elif2302 merhaba canım yani çok gerkli bişey değilmiş gibime geldi çocuk öyle çok uzun vakit geçirmiyor beş dk oyalanıp bırakıyor ben kanz almıştım uygun zaten iyi ki de diğerlerine para vermemişim diyorum 🙃
2lokummannesiii Elif2302 şoka gelenden almış hem eşim hem babam. Benim oğlum oyuncakla oynamıyor pek. Yani beş on dakika oyalanırlar ancak o yüzden çok fazla para vermeyin.
Elif2302 Sarelinaaa hadi ya bende ikizler biraz da olsun oyalanır diyordum🤦🏻♀️ Teşekkür ederim cevabınız için 😊
Elif2302 2lokummannesiii hmm öyle yapayım ben de teşekkür ederim 😊 Çocuklardan çok anneler özeniyor her şeye 😅