Ayyss 40 gün boyunca lohusalıktan mıdır nedir bu bebek doymuyor mamamı versek diyen herkese öfkelendim içten içe. Sonra neden yapıyorum bunu bebeğime gerçekten doymuyor mu dedim, doktor da mama takviyesi verelim diyince dank etti kafama, ben ne yapıyorum diye. Meme+mama şeklinde gidiyoruz. 3 ay 27 günlük şu an. Gelişimide gayet iyi. Doyuyorda, uyuyorda,gaz sıkıntımızda yok. Hiç problem etme. Doktor kontrollü olmasında fayda var ama.
Ben ilk başlarda emzirdikten 1 saat sonra 60 cc veriyordum. Sonra büyüdükçe 120ye çıktı. Artık emiyor 1 saat sonra değilde acıkınca 150lilik yapıp veriyorum bana mısın demiyor. 1 emme 1 mama şeklinde gidiyoruz.