Mavi0688 Benimki baby plus emzirme yastığıydı. 7 ayda toplasanız 5 kez kullanamadım. Kullanışlı gelmedi bana. Bebeğim üstünde yatarken memeye doğru fazla meyilli ve yastığın belime yerleştiği bölgeye düşüyor gibi oluyordu. O da ben de rahat edemedik.