fatmazarif8 Kızlar dün 2 aylık aşımızı olduk ama oğlum bugün hep uyuyor emmiyor göyüste uykuya dalıyor uyandırma çalışıyorum ne yapsam uyanmıyor
Ikrazumra19 fatmazarif8 cok normal asilar agir uyumasi normal siz atesini kontrol edin birakin uyusun
gezentianne fatmazarif8 Bizim de hep uyumuştu. Akşam ateşini kontrol edin.Bir iki gün de iştahsızlık olabili
Merryyy fatmazarif8 bizde bugün olduk canım biraz huysuz gibiydi benimkisi ben zorla uyuttum uykusu var ama uyumuyordu