Selam kızlar bayram arefesi diye bayramdan sonra doktora gidicem ama yine bu durumu yaşan varsa öğrenebilirmiyim 4.5 ay önce sezeyan ile bebegimi dünyaya getirdim sonra bebek 3. Ayında iken ilk reglimi oldum ama aşırı kanamalı ve sancılıydı reglim bir ay önce bitti ama bittiği günden beri bel ağrısı ve kahverengi akıntım oluyor bazen kanlıda oluyor reglimden önce vajinal muayene oldum smear testi falan yapıldı sonuçlar temizdi benim gibi böyle bir durumu yaşayan var mı ?