2729 Benim oğlumda 47 günlük bende zinco kullanıyorum gunde 2 defa 4er damla olacak sekilde bir sorun yaşamadık ama bize tek başına fayda etmedi yanında ek olarak biogaia kullaniyoruz.
delibirhatun Elanurumannem gaz için veriliyor 7 damlaya kadar verebiliyorsunuz zararı yok doktor yazdı hemşiremizde onaylamıştı bize
selamas Elanurumannem ben de kullanıyorum bebeğime 45 günlük. Ama üzerindeki fiyat 19 TL siz nasıl 50 TL e aldınız
yayburcukadini Bizde kullanıyoruz. 26 liraya almıştı eşim. Günde 4 defa 5 damla şeklinde. Üzerinde öyle yazıyor ama doktorumuz verdi çok gazlıydı. İlaveten sab kullanıyoruz.
Twinsmomee Elanurumannem ben kullandım canım doktor kullanmamı söyledi 20 günlük falan başladım 3 ay dolana kadar
Mom263 Elanurumannem biogai+zinco kullaniyorum. Zinco gaz icin biogai bagirsaklarini duzenliyor. Kaka zor yapiyoruz da. Bitkisel oldugu icin sıkıntı yaratmiyor diye biliyorum.