BOLAHENK Bebeğim 11 aylık Baston bebek arabası araştırıyorum chicco london baston Bebek arabası almak istiyorum ama nasıldır iyimidir kullananlar varsa görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim 😊
Baltoros BOLAHENK ben kullanıyorum güzel ama bence baston için daha hafif bi araba tercih edebilirsiniz ebebkte satılanlar var çok daha kullanışlı
BOLAHENK Baltoros ben bunu diyordum bu sanki çok hafif gibi, chicco london up var o ağır görünüyor siz onumu diyorsunuz yoksa bunu mu 🤔
BOLAHENK Mom010 Chicco ohlala katlanınca biraz yer kaplıyor gibi geldi doğru mu, birde 2. Eli 550 tl ye sizce iyi mi alsam mı
Mom010 BOLAHENK dik duruyor bana göre baston daha çok yer kaplıyo ben memnunum tek elle açılıp kapanıyor oğlum kucagımdayken 5 katta tek başıma çıkabiliyorum asansor yok bu benim 3cu arabam bu arad
BOLAHENK Mom010 Anladım hafif olması çok çok önemli resim için de teşekkür ederim, bu model çok güzel gerçekten