aLmisMomSs Merhaba hanımlar bizim kuzu hiç ağzından gak yapmıyor nasıl bir yöntem izleyebiliriz? Sırtını sıvazlayıp elimi c şeklinde vuruyorum sırtına hemde baya kuvvetli ama çıkartmıyor yine de 🤷🏻♀️
Mom14 aLmisMomSs aşağıdan yukarıya doğru sıvazlıyormusun sırtını bazen çıkarması uzun sürebiliyor ayaktamı sırtını sıvazlıyorsunuz oturduğunuz yerdenmi dik tutun bebeğinizi midesi omzunuza denk gelsin baskı uygulamadan geğirmiyor malesef
Heide aLmisMomSs kaç aylik canım benim kızımda 2 aya kadar zor bela ustden cikartyrdm. Alttan bol bol çıkarırdı ama ustden hiç cikarmyrdu. 2 ay dan sonra düzelmeye başladı
Hakcjrks aLmisMomSsa ayakta iken bebeğinizi gögüsünüzün üstüne alın hop hop,piş piş yapar gibi yapın o zaman rahat cıkıyor
frambuazliturti aLmisMomSs karın üstü egzersizi yaparken hafifçe vurun sırtına öyle rahat çıkartıyor. Hem aktivite olur
Birkoalaanasi Ayakta gezerek, her beslenme arası 15 dakika arayla, birde kimyonlu su içebilirsin daha rahat çıkaracaktır.
Heide aLmisMomSs bekle bakalım biraz daha büyüyünce kendide öğrenir artk o yzudn kolay oluyor. Benim denemedgm yol kalmadı o zamnlr. Ama yok cikarmyrdu yani sonrada o gaz birikip birikip gecelerimizi zehir edyoŕdu. Smdi az da olsa rahatladık çok şükür
Aycalyaa aLmisMomSs omzunuza midesini denk getirin pes etmeden pıt pıt yapın uzun sürüyor 15 20 dk bile sürüyor ama çıkıyo öyle ya da böyle biraz büyüsün kendiliğinden çıkaracak zaten merak etmeyin