Nazli05 Merabalar Bebegim 45 gunluk fakat kabizlık sorunu yasiyoruz 3 gundr kakasini yapmiyor ve yaparkende cok zorlaniyor onerisi olan var mi ne yapabilirm
Mom14 Nazli05 doktora götür ama 10 gün boyunca yapmaması normal ve her bebek ıkınıyor benim kızda kabız olmadıgı halde sürekli ıkınıyo