Merhaba hanımlar ablamın 3 aylık oğlu var 4 kg doğdu boyu da 57 cmdi. Sadece anne sütü ile besleniyor şuan 7800 kg 70 cm olmuş benim kızım 7 aylık aynı kiloda ve aynı boyda. Bıngıldagıda kapandı sağlık ocagı doktora yönlendirdi. Çocuk doktoruna gitti o da gelişimi çok ilerde oldugunu normalin üstünde oldugunu endokrine gitmesi gerektiğini söylemiş. Bıngıldak için de takip edilmesi gerektiğini kafasında büyüme yoksa o zaman bakılacağını söylemiş. Endokrine de bayram arefesi oldugu için 2 haftadan önce randevu yok hiç bir yerde. Biraz endişelendik açıkçası. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?