Elda 5 aylık kızımın ayak baş parmağında tırnak batması olmuş çok hafif şiş gibi ve kızarık. Doktorumuz ankarada biz memlekete geldik. Bilgisi olan var mı ne yapabilirim??
Puki Elda ben 6 ay hiç kesmemiştim bu sebepten dolayı ucundan kırpmıştım hep çok duydum çünkü . Kesmeyin uzasın antipiyotik krem azıcık sürün
Birgul Elda canim dur krem ismi yazicam sür iki gune gecer bizimde oyle oldu doktorum bu kremi verdi.fucicort krem
Denizmavisi Elda bepanthol pişim kreminden sürmüştüm canmm yumuşasın diyede bir kasede ılık suya batırmıştım parmağını iyi gelmişti iki üç günde geçti hemen
bjkesra1903 Elda Doktorumuz fucidin sür günde iki kez dedi 3 aylığız bakalım yeni oldu benim bebeğimde de daha hiç tırnaklarını falan kesmedik bile nasıl oldu anlamıyorum
Elda bjkesra1903 ay kıyamam biz de 1 kez kestik. Korktum ben de baya kızarık ama dokununca hiç sesi çıkmıyor acımıyor demekki
Birgul Bi de kesme bebisin tirnagini uzasin benimkinin parmagi kipkirmizi olmustu ödün koptu ama krem sabah aksam sur hemen geciriyor
Seutfu Elda bizimde öyleydi ayak baş tırnakları ikisi de . Kesme uzadıkça düzelecek dedi. Şuan 8 aylık ucu cıktı kesmiyorum sadece cook uzayınca ucundan alıyorum kırılmasın diye . Düz kesilmesi gerekiyor ayak tırnaklarının düzelince öyle keseceğim