Berfin_kycn ah keşke beni emzik olarak zamanında kullanmaya devam etseydi 😐 2,5 aylıkken şeytan oldu birden bire emzik ve biberon yüzünden memeyi bıraktı. Her bebekte olacak diye bir durum yok ama bir daha aynı günlere dönme şansım olsa ne emzik ver bas edemezsin diyen bebek hemşiresi kuzenimi ne de çocuğumu zorla biberonla tanıştıran kaynanamı dinlerdim 😤 4 ay sabredin sonra memeye bagımlılık azalacak sizde rahat edeceksiniz bence vermeyin emzik. Elini emmesi de bebeklerde olan bir refleks o da zamanla kayboluyor. Emzik biberon bunlar kilo alımını etkileyen seyler emzik emen her bebek anne memesinden her beslenmede beş dakika erken ayrılır