Kızlar oğlum beşiğinde gece üç saat güzel uyuyor sonra saat başı uyanıyor sürekli ayakları hareket halinde habire yukarı kaldirip aşağı indiriyor nasıl anlatsam bilemedim bu neden oluyor olabilir ve birden ağlayarak uyanıyor kucağıma alıyorum susmuyor zor sakinlestiriyorum sonra öpüyorum memeye alıyorum anca öyle susuyo sabaha doğru sürekli böyle besiginde sesler cikariyo gözleri kapalı şekilde bu normal mi neyi olabilir gaz mıdır yine üç buçuk aylık oldu iki buçuk aylıkken herşey düzelmişti bir haftadır yine aynı olmaya başladı acaba başka bir sıkıntı olabilir mi başınıza geldi mi hiç ?