Teomanmommy Kizlar 2 aylik oglumda gobek fitigi cikti surekli ikiniyor gazini cikarsa kakasini yapsa bile ikiniyor ne yapacagimi bilmiyorum bu durumu yasayan varmii
Sunduralp Deletedmom348 Teomanmommy aynen oğlum iki buçuk aylık göbek fıtığı var.bi Doktor bozuk para bağla geçer dedi. Genel olarak 1 yaşına kadar geçer dedi doktorlar Ağrı vb. Yapmıyor ıkınmAktan çıktı bizimkinin de 1 aylıkken . Gaz problemi geçince kaybolur dedi başka bir doktorda bakalım
Vefaanadnyadigar Teomanmommy Bende ikizlerimin göbegini baglamıştım gaz bitti fıtık gitti 🤫🤣 Ne günlerdi ya gaz sorunu beni bitirmişti 😶 Rabbim şifa versin canım
Teomanmommy Deletedmom348 bi care bulamadim dr anne sutu emzim parcalayici verdi biraz iyi oldu ama yinede ikiniyor icim gidiyo
Deletedmom348 Teomanmommy Bende yazıcam doktora bugün bir gözlemleyip. Çünkü gaz yok biliyorum karnı yumuşacık. Ama ağlayarak mızmızlanarak huy edindiği bir ıkınma bizimki. Alışkanlık haline geldi.
Teomanmommy Sunduralp bizim dr hic bisey yapma gecer dedi ama gobegini gordukce tuhaf oluyo icim sanki aciyomus gibime geliyo
Deletedmom348 Teomanmommy Evet kesinlikle bence gaz şımarmaya çalışıyor istemi olabilir diye düşünüyorum ayrıca bunu alışkanlık haline getirmiş olabilirler