Emine7 Sağ göğsün üst tarafı cok fazla agrıyor dünden beri bastrnca belırlı bı yerı acıyor sankı orda bısey var gıbı elime geliyo yasayan oldu mu acaba, süt birikmiş desem değil sagdım baya bebegımıde emzirdim ama dünden beri gecmedi daha cok agrıdı
MervEslinArden Emine7 ahh bacım mastit olabilir dikkat et sık sağ sık emzir ben varya elimi değemedim üşüme geldi titreme geldi bana sıcak bir duş sık sık ta sağdım doktora da gitmedim ne yalan söyleyim geçti
Minnakevkedisi Emine7 banyo suyunu dayanacağın en sıcaga al 40 derece falan elinle sağ basa basa bir süre sonra akar inşallah
Emine7 Pnck evet bi üşüyorum bı sıcaklıyrmm suan ates bile hissdeyrmm 🥺 gecermi peki doktora gıtmelmym acaba
Emine7 MervEslinArden kac gunde gecti peki canm halsızlık ara ara usume Ates oluyo tek bi yerde olur mu peki mastit bı yere bastrnca acıyor komplee degıl
Pnck Emine7 evde de halledebilrsnz aslnda ben ateşm cıktgnda parol iciyodm geciyodu. Banyoda masaj yapın sağın hep
MervEslinArden Emine7 1 gün sürdü benim sadece çiçeğim ama çok perişan etti belli biyerde değildi sol gögsüme asla dokunamadım
Emine7 Minnakevkedisi tamam canm cok tesekkür ederm oğlumun uyumasını beklyrm yapıcam umarm gecer 🙏🤲🏻
macar07 çok geçmiş olsun bende 1 ay önce yaşadım aynı şikayetlerim vardı dr a gittim antibiyotik verdi parol ile birlikte hemen faydası oldu birde soğuk lahana yaprağı koymamı önerdi doktorum o da çok rahatlattı