Gul_hamad Merhaba arkadaslar. 4 gün önce 40im cikti 2 gundur adet agrim var ve az az da olsa kanama var. Erken degil mi adet görmek icin? Böyle durum yaşayan var mı?
Derinsum Gul_hamad bende 40 dan sonra oldum canım emziren anneler biraz geç oluyormuş galiba ben emzirmiyorum 40 çıktı sonra oldum hemen
zeynepkumsal Esracim benimde 45gun oldu adet olmadım.ama bugün doktor kontrolüne gittim sezeryan bölgesine bastırarak ultrasonda baktı eve geldim biraz kanama olmuş normal mi acaba