35 günlüğüz
içine kısa kollu veya askılı atlet üstüne de uzun kollu takım giydiriyordum. patikli donunun içinde de çorap vardı ama bugün üstüne uzun kollu zıbın altına da çorap giydirmeden patikli don giydirdim.. bana kalsa daha rahat şeyler giydireceğim evimiz aşırı güneş alıyor nefes alınmıyor resmen sıcaktan.. ama kayınvalidem üstte oturduğu ve her gün sürekli geldiği için çok karışıyor her şeyime 😔