Kızlar bebişim 4 buçuk aylıkk gündüzleri sadece kollarından kundaklayarak sallayıp uyutuyorum ama öyle bile sıçrayarak uyanıyor kolları açık ne uyutabiliyorum nede yatıyor sürekli savuruyor yüzünü çiziyor. Bu sıçrama olayı sizlerde kaç ayda bitti kundaksızlıgı nasıl başardınız engin tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻