Prenses-annesi1 3.aya doğru çocuk doktoru dönence almanızı istiyorum gelişim için sabahları keyfi yerindeyken yarım saat kadar dönence ile başbaşa kalsın dedi ama burdaki postlarda okumuştum zararlı diyenler var ne kadar doğru zararı mı var yararı mı?