zeynepasel26 4 aylık bebeğimle gece araba yolculuğu yaptım, hiç hesaba katmadığım şey yollardaki ışıklardı. Bebeğime çok ışık geliyordu, ben de battaniyesini sağa sola tutturup tente gibi yaptım, ışığı büyük oranda engelledim. Böyle bir önlem işe yarayabilir, aklınızda olsun.