11 ay 7 günlük kızım var dönem dönem yemek yememeler oluyor, en son 10-15 gün önce 1 ay sürmüştü çok zor yedirmiştim hatta yedirememiştim sonrasında bir 10-15 gün iyiydik aslında,yine bir haftadır yemiyor, önceki yememeleri farklıydı istemem tarzında hareketler yapıyordu ağzını açmıyordu ama şu an ağzında yemekleri bekletiyor, çiğnemiyor, yutmuyor, beklettikten bir süre sonra öksürüp öğürüp tükürüyor. Diş mi başka bir şey mi, çok da huysuz hiçbir şeyden memnun olmuyor napacağımı şaşırdım, zaten emmiyor yemekte yemiyor sadece mamayı içiyor:( Var mı aynı durumda olupta bir çaresini bulan ?