Merhaba arkadaşlar
istanbulda yaşıyorum ve oğlum 3 ay 10 günlük.. bir kaç gecedir çok sıcak oluyor ve bebeğimin sırtı su içinde kalıyor emzirmeye kalktığımda mutlaka ya bezini değiştiriyorum ya da üstünü ama yatağı bile nemlenmiş oluyor.. kiracıyız klima taktırmamız mümkün değil vantilatör var onu da çalıştırmaya korkuyorum bebeğe çarpar mı acaba diye? bu sabah ilk kez bebeğimin bezinde de pembemsi leke gördüm sanırım idrar kristalleri ve çocuk terden fazla su atıyor..
Hazır suyu kaynattım ara ara birer çay kaşığı su vermeye başlayacağım ama var mı bebeği benimki gibi çok terleyen? Nasıl çözüm buldunuz? Çocuğu tek askılı zıbınla yatırıyorum ve üstüne incecik tül örtüyorum hatta o ayaklarıyla atıyor geri örtmüyorum daha ne yapayım şaşırdım 🤦🏻♀️
bu arada kedilerimiz olduğu için odamızın kapısı kapalı ama camımız hep açık. Camdan pek serinlik gelmiyor çünkü iki bina karşılıklı tarzda..