Merhaba anneler 2.5 aylik bebegim 2 haftadir ozellikle uyku oncesi sag gogsumu emmek istemiyordu. Ben de zorlamiyor gece ya da gunun diger saatlerinde teklif ediyordum sonrs farkettim sag gogsumden tayzikli geliyor sut farkli pozisyonlarda denemeye basladim ama dun ve bugun iki mememi de reddediyor memeye gelir gelmez cigligi basiyor. Dun gece bol bol emzirmeye calistim bu sabah 3 kakali bez aldim her zamanki kakasi gibi a ama biraz once uykulu iken memenin yarisini bosalttirdim uyudu ama 10 dk sonra kusmak icin uyandi. Atesi yok huysuzlugu yok emmek istememek haric. Acaba asiri uykusu oldugu icin emmek istemedigi icin mi agliyor memede ? yoksa hasta mi ? Yoksa malum meme reddi ile sonunda ben de mi tanistim. Tecrubeleri olanlar paylasirsa cozum onerilerini cok sevinirim