tgc Benim kızım da 5 ay 10 günlük.Dediğiniz gibi 4. aydan itibaren emzirmek çok zorlaştı,her sese dönüp bakıyor.Bir de benim kızım sadece önsütü emiyor sonra bırakıyor memeyi tekrar tutturmaya çalıştığımda ağlıyor diğer memeyi verdiğimde emiyor.Bakıyorum göğsümden hala süt geliyor ama kızım emmiyor.Bu yüzden 4. aydan sonra kilo alımı çok düştü ve son 2 haftada sadece 30 gr almış.Yarn tekrar doktor kontrolümüz var eğer yine kilo almamışsa mamaya başlayacağız.Sütün besleyici kısmını emmiyor maalesef.Ve dediğiniz gibi çişli bezleri de eskisi gibi dolu dolu olmuyor.İnşallah siz kiloyla ilgili sorun yaşamazsınız