tugbadm benm oglum da öyle bende aksam 8 de uyutuyorum hem mtlu uyanıyor bende artk sanah erken kalkıp işlermi bitirmiş oluyorum olumlu bakmaya calısıyorum cok zor alıştm bu duruma gercekten cokk zordu benim için de çözüm yok bebeklerin vücutları sabah oldu mu uyanma alarmı veriyo. Ben eskden 12-1 de uyanmazsam uyumuş saymazdım kendmi 6 ay oldu yeni alştm bu duruma siz de alşmaya calısın bi çözmü yok hatta erken uyutun ki en azından uyksunu alsm zaten kaçta yatarsa yatsın sabah erken uyanıyorlar en azından aksam eşinzle vakit gectmeye vaktinz olur