Benim oğlum 38 günlük oda aynı şekilde uyanık olduğunda hep bir mızmız hep ağlıyor sürekli kucakta şekilden şekile sokuyorum şarkılar aciyorum yok sürekli memnuniyetsiz.
Surekli emmek istiyor çok emdiği zaman da çok kusuyor cok gazi oluyor ama mecbur kalıyorum sık sık emzirmeye çünkü bazen katıla katıla ağlıyor bisey olacak diye çok korkuyorum.
Ne zaman geçecek etrafa bakıp oynayacak tepkiler verecek merakla bekliyorum 🤔