Lansinoh tekli elektrik pompa var bende de. Bebeğim 6 gün kuvezde kaldı o zaman kullandım sağıp hastaneye götürmek için. Başka hiç kullanamadim. Yalnız biberonunu kaybettim ben. Ama evde mamajo biberonum vardı denedim uydu. En kötü lansinoh biberon alınıp takılabilir. 350 TL’ye almıştım ben. Var mı sizin bir teklifiniz?