Esrakaraca Aptamil kullanıyoruz 1 aylığız. Aptamilin gaz yapmayan sindirimi kolay maması varmı oneri doktorumuz bebelac notriconfor önerdi. De aptamil kullanıyorum aptamilin varmı
Annemelek Esrakaraca bebelac Lf önereyim kesinlikle benim kızımın gazını kesti şükür 🙏🏼 laktozsuz olduğu için de sindirimi kolay
Full Esrakaraca bildigim kadariyla aptamil conformil gaz yapmayan mamasi. Ama benim ogluma o bile gaz yapmisti. Birde onun tadi cok kotu. Baska mama derseniz biz hipp combiotic de cozum bulmustuk.