Annişlerim kızım 11 aylık öncelleri gece 2 kez anca kalkardık şimdi hava da sıcak diş de geliyor kuzucuğum zorlanıyor anlıyorum akşam 10-11 gibi yatırıyorum sabaha kadar 9-10 kez uyanıyor gündüz uykumuz hiç yok gibi 🥺 gece uyanınca sürekli emmek istiyor ve hemen hemen saat başı uyanınca sütüm yetmez oldu memeyi bırakırsam çok erken mi ek gıda tam yemiyor sürekli emmek istiyor bir kase çorba içeriz sanki hiç içmemiş gibi epey emer 🥺ne yapacağım bilmiyorum oğlum böyle değildi oğlumu 21 ay emzirdim o tamamen yiyordu Kızım bu şekilde bırakmak doğru mu ?