Bebeklerde günde 20 damla şeklinde kullanılıyor ama ben sabah 15 akşam 15damla veriyordum öyle ise yarıyordu bir zararini da görmedim 3 aylıkken falan yavaş yavaş bıraktım 4 buçuk aylık olduk bazen sancilaniyor o şekilde günde 1 kere 10 damla veriyorum gaz problemimiz de bitti çok şükür