Kızlar bebeğimin kakası suluydu bir iki gündür ama aklıma hiç gelmedi ishal mi acaba diye anne sütü aldığı için sıvı olması normal diye düşünüyordum ama bugün altını alırken kakasını yaptı farkettim ki sulu Köpüklü yeşil ve bugün kokuyordu Ama beslenmesinde ve neşesinde bir sıkıntı yok çişinide yapıyor sıvı kaybı olmadı diye düşünüyorum ama büyük ihtimal ishal sanırım rota aşımızı olmuştuk bu ishal için doktora gitmek gerekli mi kızlar başına gelen var mı