Yeni doğduğu zaman ben hep 3 saatte bir emzirdim, gerçi zaten sürekli memedeydi. Gece bile saat kurup kalktık eşim ile. Hatırladığım 15 gün sarılık riskinden dolayı böyle yaptık. Baktık daha sonra gece uyuyor çok ellemedik ama 4 saati geçirmedik. Uyusa dahi aldım emzirdim. Çünkü daha çok minik. Sonra sonra kendisi uzattı o süreyi. Siz en güzeli doktorunuza danışın her bebek ayrı ayrı gelişim gösterir. Sizinki için en güzelini doktorunuz size söyleyecektir. 😍