Zeyneb Kizlar merhaba Kizima bugun 2.ay asilarini yaptirdim.Babasi yanimizda degil su an.Ates sizlerde kac saat sonra yukselmeye basladi.Kolu bariz aciyor kaldiramiyor aglior.Umarim atesi yukselmez icim gidior o oyle icli icli aglayinca
Esiladuru Zeyneb bizde bu gun yaptirdik asi sabah oldu asiyi aksam atesi cikti ates düşürücü verdim simdi huysuzlaniyor bakalim nasil atlaticaz 🤦🏻♀️
Derinsum Zeyneb benim kızım Sun 5 ay 2 gunluk ama hiç ateşi çıkmadı hep 36 da iki kat giydirmeme rağmen çok şükür gitmeden önce calpol vermiştim 6 saat arayla verdim tekrar hiç bir aşısında ateşi olmadı 🤗
milaseren Benim kızımda bugün 2. Ay aşısını oldu. Ateşini sürekli takip edin 37,5 u görünce hemen ateş düşürücü verebilirsiniz. Daha erken vermemi önermedi doktor aşının gücünü azaltırsın dedi. Birde üzerini cok kalın giydirmeyin. Benimkide mızmız ama cok normal o aşılar bize yapılsa bizde böyle oluruz. Bakmaya bile dayanamadım ben🤦🏻♀️
Zeyneb Esiladuru benimkinde de artmaya basladi 37.3 su an kacta ustu cikarmaya baslanior acaba ustunseki battaniyeyo ne zaman almam lazim.Benim doktor 38 de ilac ver dedi.
feldspar ben ateşi 38i gorunce calpol vermiştim. bide üstünü baya ince tuttum gece. ertesi güne düştü normale
Irfanrabia Meraba kızlar bende bugün 1. Ay aşısının 2 ci dozunu yaptırdım hemşire aşı yaptırmaya götürmeden önce ağrı kesici şurup ver getir dedi öyle yaptım ateşi olmadi ama ağrı var sanırım mızmızlanıyor
Zeyneb 37.6 yi gordum bi ara ustunu aciom zibinla birakiorum dusuor ama korkuom usutecem die de.Kaca dusunce tekrar giydirsem acaba.ates de bi anda yukseliormus meger
Senammm Zeyneb tek kat gıydr bısey olmaz bez kundak ört uzerıne de calpolu en son cagre ver cunku aşının faydası olmaz
Fatma005 Ben sabah 9.30 gibi aşı yaptırdım akşam 4 de ateşi 37 de şurup verdim şuna düştü ama huysuzlanıuor bir an önce atlatırız inşallah
Zeyneb Esiladuru bugun 2.gunumuz ama hala ara ara 37 yi gectigi oluor atesi.Gece yine cikacak gibi gorunuor.Siz de ates ne kadar surdua acaba?
Esiladuru Zeyneb benim kizim asi olmadan oncede atesleniyordu 2 3 gun cikti atesi asi oldugunda sadece olduğu gunun aksami atesi cikti ates dusurucu icirdim gecti simdi atesi fln yok sukur 1 gunluk huysuzlugu oldu