Cigdemveminik 11 günlük kızımın sarılığı hala devam ediyor 😔 bugün doktor kontrolümz var mama isteyeceğim herkesinki mama takviyesiyle geçmiş bizmkide geçer inşallh siZler hangi mamayı kullndınz bbeklerinzde önerdiğinz bi marka varmı?
afs9mart Cigdemveminik sma kullanıyprum aptamile cok karsıyım içinde cok şeker oranı var bide aptamil kullanan kimi gördüysem bebekleri aşırı iri kafası gövdesi ayına göre kocaman duruyo orantısız irileriyo aptamil cok saglıksız o yuzden sma kullanıyprum sma cogu bebeği kusturuyo ewet benimkinide kusturuyo ama aylık kontrolu helince kilo alımını iyi buluyorum aşırıda kusmuyo neyse yani en iyisi sma
Sevillia afs9mart aptamil kullanan çoğu bebekte bende aynısını gözlemledım neden acaba🤔 bebelac gold 1 kullanıyorum dr önermişti çok memnunuz