Öncelikle herkese günaydın ben birşey sormak istiyorum bebeğim 4 aylık 3 aydır sadece humana mama kullanıyorum önceki mamaları internetten sipariş vermiştim tadı da dokusu da güzeldi bir kaç gün önce aldığımız mamayı eşim e bebekten aldı en son aldığımız mama in tadı da değişik dokusuda un gibi ve rengide biraz farklı neden öyle acaba bir fikri olan varmı zarar verir mi kullanmam da sakınca varmı sizde de öyle mi merak ettim yardımcı olursanız çok sevinirim