Evlatkokusu234 Bebegım ne sut ne bısı ıcıyo 8 7 gıbıde uyanıyo hazırlayana kadar bısı ıcmıyo rmesela suan menemen yapıyorum beklıyo acaba boyle beklemesı sorunmu
biranne11 Evlatkokusu234 Bilmiyorum üstte kalsın 🙅🏼♀️ 9 buçuk aylıkken nasıldı acaba ? Benim kızımda ağzına bir iki birşey atıyor 🤦🏼♀️ Öyle doyasıya yemiyor
Ikrazumra19 Evlatkokusu234 beklemesi aha iyi degilmj en azindan birseyler icip karnini doyurmaz kahvalti yapar
GoGirl Evlatkokusu234 ne gibi bir sorun olucak 17 aylik olmus bekler tabi.hem neden sut icip midesinin sisirsin kahvaltidan once
Mom987 Evlatkokusu234 8 de uyandıysa bu saatte kadar beklemesinde bir sakınca olmaz. Küçük değil ki 1.5 yaşına gelmiş bir şey olmaz. Mesela oğlumda 17 aylık 1 saat önce az bir şey emdi birazdan kahvaltı edicez.
Evlatkokusu234 biranne11 canım cok etken sızınlı bızımkı 9 aylıkken bulamaç verıyoduö 11 aylıkken ayrı vermeye basladım
biranne11 Evlatkokusu234 Pütürlü gıda verıyorum ama bi iki lokma anca yutuyor.. Normalmi diyorsunuz ?