Dnzgkce bizde ateş yoktu götürdüğümde. Ben göğsünden hırıltı duyup götürdüm ilerlemeden kontrol altına alalım diye. Meğerse göğüsten değil Boğaz’dan geliyormuş hırıltı doktor Boğazı iltihaplanmış dedi antibiyotik öksürük şurubu ve nezle için damla yazdı. Hatta bu kadar iltihap olmasına rağmen ateşi olmamasına şaşırdım belki daha başlamamıştır antibiyotik 72 saat sonra etkisini göstermeye başlar ilk 3 gün ateş olur normaldir demişti. Şimdi eğer sizde enfeksiyon varsa ateş düşürücü sadece anlık düşürür ateşini antibiyotiksiz çözemezsiniz büyük hastaneye gitmeyin tıp merkezi tarzı çocuk doktoru olan bir yere gidin tedaviye başlayın.