Selin648 ben bebeğimi dogumdqn sonra ki ilk iki haftadan itibaren yuz ustu yatırdım su an 3. ayımız ben bir zararini görmedim aksine boylē yatırmak erken dönemde basını kaldirabilmesine,hafiften hafiften eemeklemesine,kendi basını çevirmelerine yaradı. Oysaki 3.aydan itibaren bu beceriler gozlemleniyor bizimki daha erken başladı yanj