2 buçuk aylık oğlum var ve 2 3 gundr ara ara meme reddi yaşıyoruz onun haricinde ne yesemde göğüslerim dolu dolu olmuyor bebeğim emmek istediğinde süt hemen gelmedigi icin sklip yorulup agliyor bırakıyor geldgindede sinirden tutmuyor ac olduğunu düşünmek beni deli edicek ve araliksz 2 saat uyuyan bebegim en fazla 1 saat uyur oldu 😔😔mamaya baslamalimiyim?