Heyanne delibirhatun 15 günden sonra sarılık olmaması lazım yani bana bunu diyen profesör doktor şaşırdım doğrusu
Heyanne delibirhatun yenidoğan profu dedi inanın bende şaşırdım söylediğinize..ama başınıza böyle birşey geldiyse insanlara böyle tavsiye etmeyim o zaman..Allah korusun birine sebep olmak istemem..
Kurt45 Tcdd benim bebeğinde 20 günlük ama 1 haftadır allaha şükür saatli kendi uyanıyor ama gündüzleri de saatli emiyor gündüz veya gece çok emerse gün boyu yorulur zaten 1.5 saate bir vermeye çalışın memenizi
Edauu Tcdd almasın zaten biberonla bulasmayın, güzel etmiyorsa doktorum bana ayaklarına ve cenesi e dokun demisti oylr uyanıyodu
Duygusm delibirhatun Yani mutlaka verin anlamında 😊😊 az mıncıklamadım kızımı o zamanlar uyansın diye.
delibirhatun Heyanne benim değil şükür ama arkadaşımınki olmuş biraz daha uyuyayım diye uyandirmamis bi kaç kez ve sarılığa yakalanmış 1 aya yakındı hemde
Smrhls Tcdd bebek ne zaman emmek isterse ozamn emzirin benim oğlum 30 günlük şuan ben en baştandir böyle yaptım ne zaman uyanırsa ozamn
Smrhls Tcdd hatta doktora sordum uyandırıp emdiriym mi diye oda seni gece biri kaldırıp zorla yemek yedirse ne yaparsın dedi 😄😱
Tcdd Smrhls bende Dr sordum dedim bennuyuyakaldim diye ne güzel dedi🤣 kg iyi ve sarılık yoksa bebeğini uyandırma dedi.
Alyaaas Tcdd benim bebegimde öyleydi ilk ay böyle zorlayın sonra kilosu iyiyse dört saat beş saat uyuyabilir ılık suyla poposunu silin uyandırın