Canım bende çok sık oluyorum 4 aylık bebeğim ama hala oluyorum yapman gereken tek şey duş al oraya ılık su kompleks i yap yumuşat sonra ilk o göğsününü çocuğa emzir yavaş yavaş duşta hep masaj yap ne kadar ilaç verilirse verilsin o gogusundeki sütü bosaltman orayı hafifletmen lazım sürekli masaj yap ve o sütü ellede olsa bir şekilde sagmaya çalış