Kızlar buğün oğlumla cafeye gittik 11 aylık. Uyurken bebek arabasını. Rüzgarlığını kapattım cibinlik almamışım yanıma. Uyanınca bir açtım içersen 4 5 tane sivrisinek çıktı. Aklım çıkıyo şimdi acaba ağzına burnuna kulağına falan kaçtı mı diye. İnternetten araştırdım da kulağa kaçarsa kesinlikle durulmaz yazıyo. Buruna kaçarsa beyne gitmez ama enfeksiyon kapar diyo. Ağzından girse ağzı kapalı uyuyo sanmıyorum ordan da enfeksiyon kapabilir ama. Yazlıkta olduğum için yalnızım hastaneye de gidemiyorum. Var mı bilgisi olan nolur akıl verin bana. 🥺