Junior06 Arkadaşlar 10 günlük bebeğim. Şuan uyurken hırıltılı nefes alıyor. Fizyolojik serum ve burun aspiratörü kullanmak İçin erken mi ?? Tecrübeli anneler yardımınız gerekli 🙏
Meeerveunal Junior06 ilk günden itibaren kullanabilirsin canım kullanmazsan tıkanırsa bebeğin burnu ememez o zaman
KuzeyinAnnesii07 Junior06 kullanabilirsiniz çok tıkanıyor malesef yan yatırıp basın ve hemen çevirin aksın
Gamzesizgamze Junior06 bence bir problem olmaz çünkü burnu tıkanıkken ememiyor. Uykusundan sık uyanıyor. Rahatlar en azından
sibellllo Junior06 ben doğduğu gündem veri serum fizyolojik ile sürekli burnunu yıkadım üstelik enjeksiyonla sıkıyordum bebek hemşiresi bi arkadaşıma danısarak yaptım bunu hiç bir zararı olmadıgını istenildigi kadar yıkanabileceğini soyledi burnunun tıkalı olması daha kotu bebekler sadece burnundan nefes alabiliyor yıkadıktam sonrada aspirator ile çekiyordum kalanı ama çekmene bile gerek yok bebek hapşıtirarak atıypr Ardından hemen
sibellllo Junior06 Yıkama yaparken beneği mutlaka yan yatır ki sıktıgım diger burnundan aksım sonra da dik tutup sırtına vur biraz
Echche sibellllo ben yan yatırarak yıkayayım dedim hiç dışarı akmadı bütün su midesine gitti nerde yanlış yaptım bilmiyorum
sibellllo Echche bebeği kucagına sşıp dızşerinin üzerine yan yatır kafasını kolunla destekle çıkıyordur o sen gormuyorsundur yada az mı çekiyorsun serumu enjeksiyona yarım enjeksiyon dolduruyorum ben her seferinde tek seferde sıkıyorum çıkıyor
Hazal89 Junior06 hayır değil hemen başlayabilirsin ben bir iki damla damlatıp yumuşasını bekleyip cekerdim zaten 4 ayından sonra gerek kalmıyor bunlara
MarlaSinger Herkes kullanabilirsin demiş ama ilk 3 ay önerilmiyor. OrAyı kurutacaği için zamanla şişliğe sebep olabiliyor. Bana doktorumuz önermemişti. Sadece serum fizyolojik damlat, aspiratörle çekme dedi. Bende öyle yaptım hep
Celestial Junior06 aspiratörle çekmek değil de serum fizyolojikle burunu yıkamak daha etkili ve bebeği daha az rahatsız eden bir yöntem. Büyük şişe serum fizyolojiği şırıngaya 1 cc çekip yatar pozisyonda birden burnuna sıkıyorsunuz. Burunu yıkayarak genzine akıtıyor. Aspiratörle aylarca cebelleştikten sonra ve oğlum hastayken dr bunu önerdi dünya varmış dedim.
KuzeyinAnnesii07 Junior06 yan yatırın bebeği üstte kalan burun deliğine sıkın öteki delikten çıkıyor o su aynı işlemi birde öteki tarafa çevirip üstte kalana sıkın eğer çıkmadıysa aspiratörle çekin sırt üstü yatırmayın genzine kaçar daha kendini kurtaramaz o
Kerevizkafa Junior06 erken değil kullanmalısınız zaten benim oğlumunda hep tıkalıydı bebekler ilk 6 ay sadece burnundan nefes alır tıkalı olursa ciğerleri yeterince dolmaz huysuzlanır uyuyamaz zaten sağlık ocağıda doktorumda sürekli temizlememizi önermişti
Ssemass Junior06 canım serum fizyolojik ile burnunu yıka ama mümkünse aspirator kullanma ödem ya da kanama yapıp daha da tıkayabilir.