YagmurElamm rica ederim. Hamileyken süt bende alerji yapmıştı doktor sütün besleyiciliği çok düşük yoğurt ye demişti. Ben de yoğurt, kefir gibi şeyler tüketmiştim. Benim kızım da hiçbir şey içmez sadece süt ve ayran. Ona da takılmıyorum taze sıkılmışını içse ilerde katkılısını da görüp isteyecek kola fanta içmek isteyecek şimdi hiçbirini içmiyor ve istemiyor. Yoğurt tüketiyorsa ne mutlu bol bol yesin en doğal besin ❤️