filtrelikahve Oquzannesi benim 3gunde geçti ama ben dik yurudum eşim 1 ay yatarsın sen bilerek dedi ona inat ayağa kalktım tek başıma yürüdüm hatta hastaneyi turlamistim 😂
23201060 Oquzannesi mrb bende sizin gibiydim taburcu olduktan 1 gun sonra tekrar yatış istedim hatta. Bendeki agri gaz oluşmasıydi fazlaca. Yürüyüş agri kesici oyle atlattım cok şükür.
Hazal89 Oquzannesi ben sürekli ayakta kaldım yürüdüm enerji verecek şeyler yedim cok su ictim ağrı kesicide cok kullandım maalesef
tosuncukannesi Oquzannesi eğilip kalkmadan kendini zorlamadan bol bol yürü evde ve bol su iç daha çok yeni zamanla geçiyor ☺️
Echche Oquzannesi ben günde 3 kez parol, 1 tane de voltaren fitil kullandım. Hep ayakta geçirdim hiç ağrım olmadı. Fitil çok iyi doktorum özellikle verdi sende kullan çok iyi gelecek