Oquzannesi öncelikle geçmiş olsun ve bebeğiniz hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün sırtınızda ağrı özellikle sağ tarafsa eğer gazmış. 1 gece hastanede kaldım, sırtımın ağrısından yatak boş durdu ben koltukta oturdum. Yattığım anda çok şiddetli nefesimi kesen ağrı ile kalkıyordum. Bunun geçmesi için bol bol yürümeniz gerekir. Ya da siz vücudunuzu tanırsınız gazı nasıl kolay atıyorsanız onları yapmanız gerekir. Gaz gidince dikiş yerleri de hafifletiyor. 30 gün geçti, şu an bile gazım olduğunda dikişler patladı sanıyorum. Bol bol kayısı-üzüm kompostosu tüketin. Tabi her şey gazdan olacak diye bir şey yok, siz durumunuzu takip edin. Su geçirmez bant yoksa eğer ter değmesinden kaçının. Sütsüz nescafe ve bitter çikolata bana da yedirmişlerdi ilk birkaç gün. İyi geliyor herhalde ki gaz harici ağrım olmadı. Baş ağrısı falan da yok