F-mom hanımlar merhaba, 3 aylık bir kızım var geceleri en son emdiğinde 8-9 saat hiç uyanmadan uyuyo, çok korkuyorum acaba aç mı diye uyandırmayada kıyamıyorum.. sizce normal mi ne yapmalıyım ?
Azizeguney F-mom bencede aç olsa uyanır bende 3 aylık olduğunda acıkırsa uyanır diyerek bırakıyodum sarılık seviyesini geçmiş çünkğ
Cin F-mom oldukça normal ve harika bir durum. Doktorunuza sorarsanız o da uyandırmayın diyecektir. Bebeklerin gıda kadar ihtiyavı olan ikinci şey uyku. Aslında bebekler uykuda büyür. Çünkü tüm büyüme hormonları gece uykusunda salgılanır. (Büyüme atakları sırasında bu sebeple daha çok uyuduğunu gözlemleyebilirsiniz) Acıktığında veya susuz kaldığında kendi uyanacaktır mutlaka. Siz hormon salınımını arttırmak için odayı sıfır karanlık yaparak yardımcı olabilirsiniz.
Tanemimm F-mom benımde öyleydı şimdi en fazla 4 saat kesintisiz uyuyor gece. Kıymetini bilin valla :)
Menekseserra1 F-mom ay ne güzel güleyim de başıma gelsin durun😂😂😂😂 uyandırma canım uykuda bir besin diyor doktorlar acıkırsa uyanır zaten 👍🏻