Ece156 benim bebeğim iri bebek , bende doğuyor diyorum ama sürekli kalkıyordu. Doktor bu su yöntemini söyledi. Bir de gece uykusuna geçmeden gece maması veriyordum tahıllı olanlardan. Onun da etkisi oluyor isterseniz deneyin. Yaşına girmemize az kaldı hala gece sık sık kalkar , alışkanlık oldu sanırım.