Merhaba kızlar benm 23 günlük bir bebeğim var ilk günlerden beri çok sık tuvalet yapıyor, şuan da günde kaç bez değiştiriyorsam hepsi kakalı oluyor hiç sadece çişli bez değiştirmedim. İnternette yeni doğanlar haftada bir yumuşak kıvamlı yaparsa sıkıntı yoktur yazıyor bende yediklerime dikkat ediyorum hatta şeftali yiyorum ki ishal olmasın diye çünkü kakası ilk yaptığında sulu gibi oluyor ama buna rağmen yaparken çok kasıyor kendini morarıyor anlayamıyorum dünden beri dikkatimi çekiyor o yazıyı okuduğumdan beri bizim gibi olan var mı? Tuvalet sıklığı böyle devam ederse kilo alamayacak bebeğim yarın hastaneye götürüp tahlil yaptırmayı düşünüyorum Ama öncesinde buraya uzayım dedim Bilgisi olan varsa 😊