Ecemimu çok teşekkür ediyorum. Ben yanımda calpol götüreceğim her ihtimale karşı. Kan sayımı için de belki ben de bir sonraki aya erteleyebilirim. Sağolun 🙏🏻
gamzemustafa çok teşekkürler. Ateş max. kaça kadar çıktı acaba?
Berivan_ince_akkaya çok geçmiş olsun sizlere de, amin 🙏🏻 Aşı dönemleri zor oluyor maalesef ama her şey sağlıkları için.
aramsamsam öncelikle çok teşekkür ederim ve geçmiş olsun. Ateş en yüksek kaça kadar çıktı? Fitil ne kullanabilirim onu da hazır edeyim her ihtimale karşı. Bir de bizim tüm aşılarımızı doktoru yapıyor, asmye hiç gitmedik. Hastanede belki aynı gün çıkabilir ama sonraki aya ertelemeyi düşünüyorum kan sayımını.
Pinkbery çok teşekkür ediyorum. Çok hareketli bir bebek. Bizde diğer aşılar ateş yapmamıştı umuyorum bunu da sorunsuz, sağlıklı bir şekilde atlatırız. Dediğinizde haklısınız, en iyisi kan sayımını bir sonraki aya ertelemek. Kilosuna bakılırken tartıya koyulduğunda bile ağlıyor artık maalesef. Umuyorum güzel geçer, ateş vs olmadan atlatabiliriz. Sağolun 🙏🏻
Bir de ateşölçer tavsiyesi rica edebilir miyim? Kol altı ateşölçer kullanıyorum ama sanırım sağlıklı bir ölçüm için dijital olanlar daha iyi.